2019. december 1., vasárnap

Napszemű Pippa Kenn – Csilla555

El tudom képzelni, hogy a tizenéves olvasók imádják ezt a könyvet.Ha én is ennyi idősen olvastam volna,akkor most dalolnék örömömben.

Tudom, nem az én korosztályom a célközönség és ha így nézzük, akkor igazságtalan a 3 csillag. De az elolvasott könyv értékelésekor mindenki azt írja le, hogy neki milyen érzései,gondolatai támadtak olvasás közben és a könyv befejezésekor. Ezért merem megmondani, hogy olvastam én több olyan ifjúsági regényt, amelyek elejétől a végéig lekötötték a figyelmemet. Ez a regény izgalmasan indult és én nagyon figyeltem. Egyszer csak azt vettem észre, hogy elkalandozik a figyelmem, majd pedig, hogy unom.

A műfaj tényleg nem tartozik a kedvenceim közé,de belefutottam már zombis könyvbe (igaz,véletlenül ),és az a könyv igenis izgalmas volt.Ez nem.Sajnálom,hogy nem mondhatok mást, nekem csalódást okozott ez a könyv. :-(

Mégis azt mondom, hogy szerintem a tinik tudják élvezni ezt a regényt ezért ajánlom az ő figyelmükbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése