2021. november 14., vasárnap

Nem titok, amit ketten tudnak – Vivien

Kerry Fisher: Nem titok, amit ketten tudnak című könyve volt a havi olvasmányunk, ami egy már megszokott stílusban íródott, mégis újat adott nekem. Nem kedvelem különösebben a családregényeket, a romantikus történeteket, ez a könyv abban volt viszont nagyszerű, hogy éppen annyit csepegtetett ezekből, ami tökéletes volt. A könyv első felében Susie-ról hallunk, ő mesél nekünk az életéről, ami kezdetben mesébe illő, majd a tehetségkutató felbukkanásától egy kész káosz. A könyv második fele a kisebbik lányáról, Gracie-ről, az ő szemszögéből íródott. Végig izgalomban tartott a könyv, és nagyon gyorsan el tudtam olvasni, a teljesen letehetetlen kategóriába tartozik. Magával ragadott a sztori, a nő sorsa, az anyai védelmező szerep, a gyerekneveléssel kapcsolatos feladatok, megpróbáltatások, kudarcnak tűnő események. Egy érzelmi hullámvasút volt a könyv nekem. A legkeményebb része az volt, amikor Susie kórházba került, és azt hittem, hogy meg fog halni, emiatt pedig néhány napra letettem a könyvet, mert attól tartottam, nagyon meg fog viselni a történet vége. Azonban ez hiba volt, és ahelyett, hogy sokszor gondolkoztam azon, vajon hogyan fejezheti be az írónő a könyvet, egyszerűen folytatnom kellett volna. A történet lezárása teljesen megnyugtató, szintén tündérmesébe illő happy end, ami a nagy izgalmak és szívet tépő események után szép keretet adott. Könnyen olvasható volt, jó szerkezeti felosztású, a szereplők szerintem tökéletesen kidolgozottak, Értékelésem 5/5 pont, kiváló könyv volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése