2017. május 23., kedd

Évfordulós interjú – Dexter79 válaszai

A kétéves Mini-könyvklub alkalmából meginterjúvoltuk egymást a legrégebbi, legaktívabb könyvklubtagokkal. Egymásnak tettünk fel kérdéseket, amiket meg is válaszoltunk.

1. Vegazus kérdése: Gondolj arra a könyvre, amit a Mini-könyvklub nélkül nem vettél volna a kezedbe, és most mégis úgy érzed, hogy kár lett volna kihagyni! Melyik ez a könyv, és miért volt jó megismerkedni vele?
Több ilyen könyv van, de talán a Napnak fényét emelném ki, az írónő stílusa, humora fogott meg. Tövisek hercege nagyon tetszett itt is a stílus, a poénok, de az igazi kedvencem A marsi, bár az a klub nélkül is elolvastam volna egyszer.

2. Wmagda kérdése: Mit szerettek legjobban a Mini-könyvklubban?
Mindig jó érzés várni a következő témát, izgulni a választandó könyvek miatt. Jó olvasni mások véleményét is. Jó ehhez a közösséghez tartozni.

3. AniTiger kérdése: Mi a legmeghatározóbb pozitív / negatív élményed a mini-könyvklub kapcsán? (Akár egy kedves / gonosz komment az értkelésednél, akár egy régóta tervezett könyv megszavazása, bármi lehet.)
A legpozitívabb élmény nekem az 1. Minikönyvklub találkozó volt. A legrosszabb talán az, amikor nem volt időm elolvasni az egyik fantasy-t, ez az egyetlen könyv, amit kihagytam, de még mindig zavar.(na persze ez nem a Könyvklub hibája, csak én ehhez kapcsolom). Vagy amikor legutóbb megint a fantasy jött ki győztesen, annak nem örültem :)

4. k_annamaria kérdése: Melyik könyvet olvasnátok újra?
Marsit olvasnám újra.

5. Orsi kérdése: Szoktatok -e kommentet hagyni mások értékelésénél és, ha igen, akkor milyen jellegűeket? Szoktatok-e reagálni arra, ha mások hozzászólást írnak a bejegyzéseitekhez?
Én még sose hagytam kommentet, de elolvasom a többit. Nálam már hagytak, de csak a saját nevemmel tudnék válaszolni, nem mint Dexter, ezért nem írtam.

6. Dexter79 kérdése: Amikor megkapjátok a beköszönőt a választott, megszavazott 3 könyvvel, akkor mi az első gondolatotok és mennyire szokott egyezni a saját elképzelésetekkel?
Nekem mindig van legalább egy olyan könyv, amivel nem vagyok kibékülve, mert tartok tőle, szerencsére eddig kevésszer lett igazam az első megérzés miatt. Igazából talán 2-3 olyan könyv van, amire időpocsékolásnak tekintem az olvasási időt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése