2017. május 30., kedd

Vámpírok múzsája – AOD

Előre kell bocsássam, hogy ez az olvasás nem jött volna létre a Mini-Könyvklub nélkül. Ugyanis elég nagy fenntartásaim vannak a vámpíros történetekkel szemben, a Vámpírok múzsája cím pedig olyasmit sejtet, amire nem harapok azonnal. DE! Nagyon jó, hogy így a könyvklub által „rákényszerültem” az olvasásra, mert szuper regénynek bizonyult, egyáltalán nem romantikus-csöpögős, inkább izgulós és hangosan kacagós!
A főszereplő Bori teljesen kedvelhető számomra, egy hús-vér bölcsész és nő. Két lábban áll a földön, hiszen a munkája nagyon veszélyes és állandó lélekjelenlétet igényel, viszont ő is vágyik egy jó párkapcsolatra, barátok társaságára. Jól kitalált karakter. A történet nagyon jól felépített, mindennek megvan a maga helye és ideje, nem éreztem sem elkapkodottnak, sem túlírtnak. A párbeszédek pörgősek, nem nélkülözik a humoros megjegyzéseket vagy épp az élcelődést. Nem tagadom, többször majdnem hangosan kacagtam a buszon olvasva. Sőt mi több, néhány helyen (főleg a történet harmadik harmadában) majdnem leszállni is elfelejtettem, úgy belemerültem.

Nagyon szórakoztató volt az egész történet, meghozta a kedvem Borbíró kisasszony további kalandjainak elolvasásához is.

5 csillaggal értékelem *****

1 megjegyzés:

  1. Akkor összességében véve kellemes csalódás volt! ^^ Én is sokszor vagyok úgy, hogy a klub nélkül nem állnék neki 1-1 könyvnek magamtól, de öröm, ha a rákényszerülés ellenére tetszik az olvasónak. :3

    VálaszTörlés