2016. október 25., kedd

A fiú – k_annamaria

Aki kicsit is ismer az tudja, hogy rajonok a skandináv krimikért. Jo Nesbo nagy kedvencem.Viszont a Denevérember csalódást okozott, így egy ideje hanyagoltam az írót. Nagyon megörültem, amikor kiderült, hogy A fiú bekerült a közös olvasások közé.
Nagyon nagyon vártam ezt a krimit és bevallom minden várakozást felülmúlt. Számomra külön öröm, hogy a történetben nem tűnik fel Harry Holen karaktere. Végre olvashattam egy teljesen különálló,új szereplőkkel viszont a megszokott Nesbo minőségben egy tökéletesen felépített krimit.
Jellemzően a skandináv krimikre nagyon sok szálon fut a cselekmény, amely a story végére egy helyre összpontosul.
Nesbo remek helyszíneket választott. Szívesen olvastam volna még a norvég börtönéletről.
Sonny igazán jól felépített karakter. Sorozat gyilkos, de valahogyan mégsem negatív figura.
Másik kedvencem természetesen a felügyelő. lehet, hogy csak nekem volt meglepetés ,hogy Ő a vakond?
Adel nyomozó szintén kedvenc, mert Ő olyan"skandinávos" nyomozó:)
Jó volt a szereplők lelkébe is belelátni,ami szerintem Nesbora nem igazán jellemző.
A történet vége viszont nem tetszett. nekem túl meseszerű. Olyan amerikai happy endes. Nem igazán a skandináv krimikre jellemző.
Ennek ellenére szerettem és Jo Nesbo újra belopta magát a szívembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése