2016. június 22., szerda

Napnak fénye – k_annamaria

Nagyon örültem, hogy a könyv bekerült a közös olvasásokba. Évek óta kívánságlistás. Bár bevallom a csodás borítója miatt került fel.
Nagyon meglepődtem,hogy az általam látogatott két könyvtár egyikében sem beszerezhető.Viszont ezért is jó ez a könyvklub. Költsön kaptam.

A molyon olvasgattam az értékeléseket és ott annyira pozitív a visszajelzés, hogy valószínűleg ezért én többet vártam a történettől.
Adott egy tökéletesen megálmodott posztapokaliptikus világ. Rögtön bele is vágunk a történet közepébe. Háború után háború előtt vagyunk. Kicsit olvastam volna az előzményekről is.Hogyan lett ilyen a világ?
Legmegdöbbentőbb karakter a macska volt számomra. Idegesített. Nem is igazán tudtam őt hova tenni.
Ticca az elején nagyon szimpatikus volt. Olyan kis hebrencs, vagány kis csajszi, de a végére valahogy ellaposodott.
A többi szereplő viszont nagyon jól össze van rakva. Szerethetőek. Még a negatív karaktereket sem lehet utálni,vagy haragudni rájuk.

Azt gondoltam, hogy egy nagyon izgalmas, humoros történetet kapok. Sajnos nem egészen. Nem igazán fogott meg a történet. Maga a történet nagyon jól van megírva, de nekem hiányzott belőle valami. Egy kis plusz, amitől hetek múlva is emlékszem a történetre. Nálam ez a könyv az egyszer olvasós kategória.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése