2016. március 24., csütörtök

Ólomerdő – k_annamaria

Kezdhetném úgy, hogy én annyira akartam szeretni, de nem teszem. Már 2014 olvastam a könyvet és akkor nagyon nem tetszett. A szavazásnál is nagyon reménykedtem, hogy nem lesz benne a háromba.Mivel nem így lett, gondoltam adok neki még egy esélyt.
Azt gondolom, hogy a magyar monda és rege világ rengeteg kihasználatlan lehetőséget rejteget magában. Ennek ellenére szerintem nem igazán jeleskedünk a "fantasy" világában.
A történet végtelenül lassan indul be. Olyan 100 oldal után azt gondoltam, félbehagyom nincs értelme erőltetni. Végül azért csak átverekedtem magam rajta, ami számomra hatalmas megkönnyebbülés.
Ha valami pozitívat kellene mondanom a könyvről, akkor csak egy dolog jut az eszembe. A szereplők nevei kifejezetten tetszett. Ennyi.
Vontatott,unalmas.
Legalább egy szerethető karaktere lenne, de nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése